Funäsdalen

Nästa fredag åker jag, mamma, pappa, Simon och Rebecka till Funäsdalen på en liten minisemester. Nästan hela familjen Waage, Sara kunde tyvärr inte följa med. Det var väldigt länge sen vi gjorde nåt tillsammans, kommer knappt ihåg sist. Vi ska ut och se den vacka naturen som finns uppe i fjällen, äta god mat och bara umgås :)
Andreas får stanna hemm den här gången, fast jag tror inte att han blir så ledsen över det. Det är nog bra för oss att vara ifrån varandra i några dagar också, vi har ju levt tätt ihop de senaste 2 åren, och så får vi sakna varandra lite vilket också kan vara bra.


Idag ska jag jobba igen mellan 14.00-21.00. Det betyder att jag måste åka från Bollnäs ungefär kl 13. Eftesom jag jobbar i Söderhamn så tar det ungefär 40 minuter att åka till jobbet. För er som inte vet vad jag jobbar med så är jag undersköterska på ett Servicehus där det bor psykiskt sjuka, förståndshanikappade och "vanliga" pensionärer. Jag trivs faktiskt riktigt bra, men det är ju inget som jag vill jobba  med hela livet. Än så länge vet jag inte riktigt vad jag vill utbilda mej till och då passar undersköterskejobbet bra.


Nu ska jag läsa igenom mina favoritbloggar och sen ska jag slita mej från datorn och bädda sängen, läsa tidningen och göra mej iordning till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Vilma

apropå jobba, vet du än om du kan komma och kolla på lördag ?

2008-08-21 @ 14:25:23
URL: http://made-in-sweden.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0