Grodskräck!

Imorse när jag satt i bilen och åkte till jobbet var jag som vanligt lite halv hängig pga av trötthet. Men plötsligt kände jag hur paniken tog tag i mej när jag ser att jag kör över en groda! Inte nog med det, jag riktigt kände hur det ena hjulen mosade det lilla äcklet. Jag har mer eller mindre skräck för två saker och det är grodor och mörker/spöken.

Men tillbaka till grodorna... Jag mår både illa och blir väldigt, väldigt rädd. Så när jag satt där i nästan vände det sej i magen på mej och jag kände obehag i hela kroppen, usch!  Jag får panik helt enkelt och det är inte långt till tårarna. Inte nog med det så hinner jag bara åkta typ 5 kilometer till så ser jag en kråka som dyker ner mot vägen och vad plockar den upp? Jo, en död groda! Annars brukar jag inte se grodor så ofta, tack och lov för det! Men imorse var dom små äckliga slemsakerna på hugget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0