Långdragen förkylning

Åh, vad drygt! Jag är fortfarande förkyld, har vart det i över 2 veckor nu. Snorar och hostar hela tiden, men den bryter aldrig ut helt så att jag får feber och sånt. Den är bara jäkligt seg och långdragen. Och inte gör det saken bättre att man har börjat jobba igen... Men men, förr eller senare så lär jag väl bli kvitt den.


Idag är dej jobb mellan 14.00-21.00 som gäller. Sen är jag ledig i 2 dagar :) Då måste jag verkligen ta tag i saker här hemma, tvätta undan en massa tvätt och damma. Vi har mycket mörka möbler och nackdelen med dom är att det syns direkt när det blir dammigt. Pedantisk som jag är så vill jag helst ha rent och snyggt omkring mej :P


Har inte så mycket mer
att dela med mej av idag.
Nu ska jag äta frukost, rostade mackor med marmelad och ost och ett stort glas oboy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0