Shoppingsug

Nu var det någon dag sen jag uppdaterade igen. Men inget direkt speciellt har hänt, jag har bara jobbat. I helgen var det Strömmingsleken i Söderhamn, ganska tråkig grej egentligen, men jag åkte dit efter jobbet på lördagen för Andreas lillasyster var med i en sångtävlig där. Hon är helt otroligt duktig på att sjunga den tjejen! I Alla fall så gick hon vidare til final på söndan, men där blev hon inte plecerad. Jäkligt konstigt tycker jag...





Jag har haft sånt shoppingsug de senaste dagarna. Jag vill handla nya kläder, skor och väskor till hösten. Tyvärr så får det nog vänta ett tag eftersom lönen den här månaden inte blir så saftig. Men en del saker har jag tittat ut som jag ska beställa framöver. Bla de här grejerna:
                                  Allt är ifrån H&M, en av mina favortibutiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0