Tråkiga höstar och vintrar

Hej allesammans!
Idag är jag ledig från jobbet vilket känns riktigt skönt. Istället finns det en massa saker som jag måste ta tag i här hemma. Bla så har inte gloven dammsugats sen i torsdags, tvättkorgen är nästan överfull och blpmmorna är uttorkade.
I helgen när jag var ledig så hann jag inte med att göra allt det där för då var Alfred här. Men det var riktigt roligt att ha honom här, vi höll igång från tidigt på morgonen ända till kvällen :)


Här kommer lite bilder sen helgen












För varje dag som går och ju mer vi närmar oss höst och vinter, desto mer vill jag åka utomlands!
Jag gillar egentligen höst och vinter. En solig höstdag när träden och gula och röda och det är bara nån grad kallt, då tycker jag om hösten. En kall och solig vinterdag när det är snö ute och det knarrar under skorna när man går, då tycker jag om vintern. Men jag gillar absolut inte höst och vinter när det bara regnar, regnar och regnar! Tyvärr så är det så alla höstar och vintrar ser ut nu för tden, mycket tråkigt tycker jag.
Men utlandet får vänta... har inte ekonomi till det just nu. Till våren kanske :)
Nu ska jag göra mej iordning och gå ut på en promenad med Sofia. Blir kul att få träffa henne igen eftersom det var ett tag sen nu, blir lite svårt att träffas regebundet när vi jobbar så olika.


Förresten, jag tycker att ni kan bli lite bättre på att kommentera! Det är roligt att få en kommentar lite då och då och så är jag ju nyfiken på att veta vilka som läser min blogg :)

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Ja den var grymt bra! http://www.adlibris.com, de har väldigt billiga böcker! Jag köpte "syskonkärlek" för 37 kronor! Det är ju typ halva priset än i en butik. Dessutom gratis frakt! Jag beställde 8 böcker för 307 kronor :)

2008-08-20 @ 18:33:49
URL: http://mypedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0