Godkväll

Lovade tidigare idag ett inlägg ikväll också, så jag måste hålla vad jag lovar :) Jag måste bli bättre på att uppdatera. Det är mycket roligare att läsa bloggar som uppdateras ofta. Jag kan väl skylla på det fina vädret som har varit, då vill man inte sitta inne vid datorn och hänga.
Men imorgon är jag tillbaka i vardagen igen, vilket kanske betyder fler inlägg :)


Jag och Andreas har percis
tittat klart på Prom Night. En ganska okej film, fast jag gillar inte läskiga filmer eftersom jag är så lättskräm och mörkrädd, men med Andreas vid min sida så gick det bra :P 
















Nej, nu börjar fantasin ta slut för idag. Nu ska jag äta räkor, aioli och baguette och sen blir det ganska tidigt i säng eftersom jag börjar kl 7 imorgonbitti. Det kommer blir ovant att komma tillbaka till jobbet igen, men det dröjer nog inte länge förrens man är "back on track" och allt är som vanligt. 
Hörs säkert imorgon igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0