2 årig förlovning

Bloggen har inte direkt vart min första prioritering de senaste dagarna. Så än en gång, förlåt för en usel uppdatering!
Just idag har jag och Andreas vart förlovade i 2 år. Gud, vad tiden har gått fort! Snart har vi vart ett par i 4 år. Helt underbara år som har gått i både motvind och medvind. Vi har tagit oss igenom många tuffa saker och prövningar på vårt förhållande, men vi håller ännu ihop :) Kärleken övervinner allt. Tycker om honom så mycket!


I helgen var jag på Andreas hockeylags julfest i Alfta. Jag hade hur kul som helst! Vi träffades lite tjejer här innan vi åkte till Alfta. När vi kom dit så åt vi god mat, skrattade, dansade och umgicks hela kvällen lång. 
Istället för att skriva en massa så visar jag lite bilder från kävllen istället.


       

        




Idag är det dan före dopparedan. Det betyder att det är julafton imorgon, mysigt :)
Julafton ska vi fira i Edsbyn hos min mamma och pappa tillsammans alla syskon, svågrar och syskonbarn. 13 stycken kommer vi att vara så det blir full rulle hela dagen. Sen sover vi över där och går på julotta på juldagsmorgonen. Efter det far vi raka vägen till Arbrå och Andreas familj och blir där under dagen. På kvällen ska jag och Andreas ha fest för alla vänner och bekanta innan vi går på krogen. Tror nog att den här julen kommer att bli kanon eftersom jag är ledig och att jag kommer att få träffa alla mina nära och kära. Och eftersom jag får vara ledig i jul så betyder det att jag jobbar på nyår, 07.00-22.00. Men jag har dubbelt betalt under alla timmar så det kommer klirra gott i kassan.


Till sist tänkte jag visa vad jag hittade på stan i Hudik idag. Jag och Andreas var där med Carolina och Tomas (Andreas syster och hennes pojkvän). Ett par jeans som från början såg jättefula ut när dom hängde på galjen, men var jäkligt snygga på. Ett linne/klänning, en vanlig lite tjockare tröja och ett halsband. Sen köpte jag lite annat krimskrams som strunpbyxor, vantar, hårspray... mm.

        


Nu ska jag fixa lite kvällsfika till oss. Hörs kanske imorgon, kan inte lova nåt, men det kanske finns tid över till ett inlägg i alla fall :)
GOD JUL ALLESAMMANS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0