Ännu en lista

Nu kommer en sån där lista som man antingen sitter och läser hela eller tycker bara att den är dryg och struntar i den. Ni får göra hur ni vill :)

Jag är: Noomi Vera Waage (kvinna)

Jag gör den här listan för att: Jag orkar inte börja städa än.

Jag sover: I min och Andreas säng.

Jag blir glad av: Glada människor. När jag får göra det jg tycker om. 

Vem kramade du senast? Andreas.

Vad sa du senast? "Mään, jäkla sladd!"

Gröna eller röda äpplen? Röda helst.

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mamma eller Andreas.

Vad skulle du behöva nu? Nåt att ha på mej på lördag och juldagen. Pengar och bättre väder.

Har du snygga skor? Vissa är fina.

Vilken tid gick du upp idag? Vid 10 tiden.

Vad var det första du sa imorse? "Hej! Det står en bil på våran parkering"

Har du sovit i din egna säng inatt? Ja.

Har någon annan sovit i din säng inatt? Ja, Andreas.

Vad såg du senast på tv? Det sociala spelet.

Kan du spela fotboll? Nej.

Senaste personen du skickade sms till: Mamma

Senaste personen du fick sms av/vad står det? Av mamma: "Det var ju bra."

Senaste personen som ringde dig: Mamma.

Senaste personen som fick dig att skratta: Vet inte. Säkert min tokstolle till sambo.

Senaste personen du pussade: Andreas.

Senaste personen du hörde sjunga: Förmodligen Andreas. Eller nån granne kanske?

Senaste personen som trampade på din fot: Säkert nån människa på Tranan.

Senaste filmen du såg: Arn - Riket vid världens slut.

Senaste låten du lyssnade på: Katy Perry - Hot n cold.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja.

Har du sett din bästa vän gråta? Ja.

Vad åt du senast? Korv med mos och räksallad.

Har du fått någon komplimang idag? Njaaee..

Vilka språk pratar din mamma? Svenska, lite engelska och kanske lite Norska.

Vilka länder har du bott i? Sverige.

Minns du dina/din musiklärares namn? Inte namnen. Men deras utseende.

Hur bra är din syn? Jodå. Har egentligen läsglasögon, men dom är så fula.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Njae, vet inte. Efter mycket om och men kanske.

Vad skulle du säga om någon sa att den var kär i din bror? "Sårar du honom så får du med mej och göra."

Har du varit utomlands och isåfall var? Spanien, Norge, Rhodos, Kenya, Egypten.

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Ja, vilka föräldrar skulle inte bli det? Men dom hade nog blivit väldigt förvånade också.

Var är dina syskon just nu? Simon sitter nog på en buss på väg hem. Sara är säkert hemma med barnen och likaså Rebecka.

Vad var den senaste drömmen som du minns? Kommer jag inte ihåg.

Vad ska du göra i helgen? På lördag ska jag jobba och sen gå på hockeyfest. Söndag blir det julbord hos Andreas mormor och morfar.

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Nä jag börjar jobba tre o tänkte gå o sola innan jobbet om du vill med? Puss"

När var du riktigt sjuk senast? Kommer inte ihåg. Är nästan aldrig riktigt sjuk.

Vad finns i din bakficka? Har ingen bakficka  på minn byxor.

Har du färglinser? Nej.

Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov så sött.

Vad är det första du gör på morgonen? Går på toaletten.

Vad ska du göra efter det här? Damma.

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu snor jag den här listan av dej:p

Kraaam

2008-12-18 @ 19:52:28
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0