Bilder

Nu kommer de utlovade bilderna från julen :)


Julafton i Roteberg hos min familj:

Så här ser våran bil ut efter krocken på väg til Edsbyn
  

        

        


På juldagen hade vi lite firade i Arbrå hos Andreas familj, men det blev inte så bra bilder från det så här kommer bilder från våran fest istället :)

     

     

     




Jag hade i alla fall tur som inte blev nå mer sjuk än vad jag var i söndags. Trodde att jag skulle åla på världens influensa, men när jag vaknade i måndags så mådde jag betydligt bättre så jag åkte och jobbade. Blir ingen sjkukänmälan på nyår som tur är. Fast nu känns det ändå trist att man måste jobba när man hör allt roligt som alla andra ska ha för sej. Men men, sånt är livet :/ Ska i alla fall fira tolvslaget med lite vänner, men sen blir det bädden och sömn i några timmar innan man ska upp och jobba igen.
Ja la mitt schema för januari igår, ser inte alls rolgt ut. Varje helg och varje fredagkväll vilket betyder att jag kan vinka hejdå till Andreas alla hemmamatcher och socialt umgänge. Under veckorna är jag ledig mycket, men då har ju alla andra annat för sej. Så man kan sammanfatta allt med att i januari kommer jag att känna mej socialt handikappad :/


Idag kom min nya
älskling, H&M katalogen för våren 2009! Snacka om att man vil att det ska vara sommar och sol nu snart så att man kan änvända sommarkläder igen. Fast först kan det faktiskt få vara lite fin vinter, 10 grader kallt och solsken. Sen kan sommaren komma snabbt och vara lääänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0