Första julklapparna

Nu har vi inhandlat de två första julklapparna :) Känns skönt att i alla fall ha påbörjat det. Men det blir inte så många klappar att handla i år för att vi har dargit lott i våra familjer om vilka vi ska köpa till av de vuxna. Till dom vuxna räknas dom som har egen ekonomi och försörjer sej själv. Så man behöver bara köpa till den man fick på sin lapp och kan lägga ner mer tid och pengar på just den julklappen. Till barnen sa vi att alla kan handla åt eftersom dom tycker ju att det är roligt med många presenter och vi vuxna är ju glad om man bara får nåt litet :)
Ett tips till alla er som lider av julklappshysteri.



Ikväll har jag och Andreas gottat oss med lite godsaker. Till middag gjorde Andreas pannkaka, sylt och grädde. Sen fikade vi, mjölk och saffranslängd och nu har vi lite grönsaker och dipp.

  


Imorgon blir det en dag på jobbet igen. En kort dag dock 07.00-13.15, skönt! Sen bär det av hemmåt mot Bollnäs igen och umgänge med Sussie innan det blir hockeymatch på kvällen. Alfta - Oppala/Sätra, vi hoppas på vinst!
Så vi får se om jag får nån tid att skirva nån rad i bloggen innan jag åker till Åland. Om inte så blir det uppdatering när jag kommer hem och då får ni även se bilder från resan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0