Handla mat

Jag gjorde helt rätt som tog en promenad idag. Är det inte underbart när det är vinter ändå? Ibland i alla fall :P När det inte är nån grad varmt och plaskigt, tråkigt och halt ute. Men idag har det vart helt tvärtom. Kylan bet i kinderna och snön kanarrade under fötterna. Snälla, låt snön ligga kvar hela vintern! Jag vill ha en vit jul och nyår... Sen när det börjar närma sej vår så får den smälta bort.


När jag kom in från promenaden så grejade jag lite här hemma med olika saker. Känns skönt att ha allt gjort tills jag ska iväg och simma så att man bara kan slappa sen. Nu har jag skrivit en rätt lång handlingslista som jag måste iväg och handla nu. Usch, tycker inte om att handla ensam när det är mycket, blir så tungt att bära. Men det blir älsklingen som får laga mat tills jag kommer hem sen eftersom jag har gjort allt annat idag :P
Men innan handlingen så borde jag äta nåt, inte bra att handla på tom mage man plockar alltid i lite mer än det som står på listan då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0