Kunde inte hålla mej

Igår kunde jag inte hålla mej längre. Julgranen åkte upp och det gick även min sambo med på :) Så nu känns det verkligen som jul här hemma, mysigt! Lite väl tidigt att sätta upp granen redan nu kanske vissa tycker, men vi ville ha det så. Och visst blev den fin? :) Lite suddig bild tyvärr.



Som jag har sagt innan
så var jag och Sofia och simmade igårkväll. Fast det blev inte så mycket simning utan mest att stå i duschen och sitta i bastun och prata. Sen åkte vi hem till mej och klädde granen och kollade på Småstadsliv. Ganska rolig film faktiskt :)
Idag står det jobb på mitt schema, hinner inte göra så mycket annat heller. Börjar kl 1 och jobbar till 10 ikväll.
Nu hinner jag inte skriva nå mer, måsta bädda sängen, klä på mej och göra mej iordning. Om ungefär en timme ska jag åka.
På återseende imorgon!

Kommentarer
Postat av: Frida

Häeligt med julgran! Jag ska nog klä våran till helgen jag oxå:)

Hade jag fått bestämma så hade jag satt upp den redan 1:a advent:p

Kraaam

2008-12-10 @ 13:44:36
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Mia

Klart du ska klä granen!

2008-12-10 @ 15:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0