Nästan klart

Idag har jag och Andreas spenderat större delen av dagen åt alla julklappar. Men nu är allt nästan klart, känns så skönt! Det är inge vidare att irra runt dagen innan julafton och köpa nån form av nödlösning till alla. Den enda julklappen jag har kvar att handla är den till Andreas, men jag har i alla fall en idé om vad han ska få. Äna sen vi kom hem så har jag suttit på golvet i hallen och slagit in alla klappar och usch vad ont i ryggen jag fick. Kanske ska blinka med mina hundvalpsögon till min sambo och be snällt om en massage :)
Så här många klappar blev det




Nu ska jag och Älsklingen kolla på film, Arn 2, och sen känns sängen och sova väldigt aktuellt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0