Nu är det vinter

Det snöar, snöar och snöar ute. Mysigt :) Nu känns det som riktig vinter och man får mer julstämning. Nu fattas det bara att man bakar lussebullar, dricker glögg och sätter upp julgranen. Jag var bra nog sugen på att ta fram granen idag, men det är kanske lite väl tidigt. Om drygt en veckan kan man göra det.

Utsikt från vårat vardagsrumsfönster.
Det här kortet tog jag för nån timme sen så nu är det ännu mer snö
:)



Träningsvärken i benen är lite bättre idag. Gruvar mej inte lika mycket för att sätta mej eller ställa mej upp :P
I helgen ska jag och Andreas på ålandskryssning med hans jobb så då vill jag inte ha nån träningsvärk, vill ju kunna dansa och ha kul. Ser fram emot helgen, tror att det kommer bli riktigt roligt faktiskt, trotts att jag typ är den enda tjejen som ska med. Men jag hade ju roligt för två år sedan och då var jag också ensam tjej. Vi åker kl 12.00 på lördag och kommer hem 20.00 på söndag. Tur att jag har sovmorgon på måndag för det lär ju inte bli mycket sova på båten.


Nu ska jag sitta och leta lite bra julsånger som Andreas ska få bränna ut på en skiva åt mej.
Kom gärna med förslag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0