Nu har jag helg

Det är lite konstigt... Nu har jag min helg. (När ingen annan har det) Känns som fredagkväll nu, imorogn är det lördag och på torsdag är det söndag. Jag jobbade hela helgen som var, så då hade ju jag vardag. Nu är jag ledig fram till kl 4 på fredag så därför får jag min helg nu. Känns ju skönt på ett sätt, men tyvärr så är det ingen som är ledig samtidigt som mej. Och när det blir "riktigt" helg igen så jobbar jag. Aja, det är i alla fall skönt med lediga dagar :)


Ikväll har Andreas haft
bortamatch i Malung. Kommer hem om 40 minuter kanske. Dom spelade oavgjort 5-5. Trodde att jag skulle bli själv hemma hela kvällen. Men icke :) När Sussie sluade på salongen så kom hon hem till mej och åt Speghetti med köttfärssås. Satt och pratade länge och kollade lite på Titanic. Underbara film! Sen var hon tvungen att åka hem eftersom hon ska upp och jobba.
Nu är jag så trött att det svider i ögonen, men jag har ingen större lust att lägga mej ensam och Andreas är ju snaaart hemma. Kan ju i och för sej borsta tänderna, tvätta mej och bädda upp sängen så att jag bara kan stupa i säng sen. Tänk, imorgonbitti kommer jag inte vakna av att nån väckarklocka ringer och känna mej mer död än levande. Jag kommer vakna helt av mej själv, utvilad och pigg!

Äh, det här blev inge bra inlägg... men ni får stå ut med det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0