Nyår nästa

Nu var julhelgen över för det här året. Ett helt år kvar till nästa, men tiden går ju fort :) Jag har haft en bra helg om man bortser ifrån krocken på julafton.
På juldagen hade jag och Andreas fest här hemma och det kom en massa trevligt folk :) Vi hade riktigt roligt! Vid 10 tiden drog alla ner på stan till olika ställen. För min del blev det Sport In och Engmans Kapell, dom är så himla bra! Stog längsta fram och sjöng med hela tiden. Men när folk började trycka på bakifrån så att man nästan ramlade så var det inte så kul längre. Resten av kvällen får ni se i bilder imorgon, orkar inte lägga in dom på datorn nu.
Nu är det nyår som är nästa helg. Men för min del så betyder det bara jobb. Kan vara skönt för våra grannar om det är tyst från lägenheten då, haha!


Ikväll har Carolina, Tomas, Vilma, Tedde och Jonathan vart här och käkat mat, kollat på Körslaget och spelat Med Andra Ord. Riktigt trevlig kväll :) Imorgon åker Tedde och Jonathan hem till Kalmar så det dröjer nog ett bra tag innan man träffar dom grabbarna igen.


Ska jag göra mej iordning för sängen nu. Känner mej faktiskt lite halvklen. Tror att jag börjar blir förkyld vilket jag verkligen inte vill. Och värst av allt, jag har tandvärk! Tyckte ju att jag hade det nyss :/ Visdomständerna som spökar igen och så tror jag att en lagning har släppt också. Förr eller senare så kanske det blir ett besök hos tandläkaren igen, för jag har ju verkligen inge bättre att lägga mina pengar på... suck!


 

Godnatt! Lovar en uppdatering med bilder imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0