Sjukling

Jaha, så var man helt plötsligt sjuk då. Mindre roligt kan jag lova. Har jätteont i kroppem, feber, täppt i näsan och huvudvärk. Men jag har i alla fall vart duktigt och jobbat idag. Jobbade 5 timmar, 16-21, men det kändes verkligen som 10 tmmar. Kändes som att jag skulle ramla ihop ibland. På slutet mådde jag även illa, så hoppas att det inte är magsjuka. Imorgon ska jag också jobba, men det är tveksamt om jag kommer orka det, får se hur jag känner mej när jag vaknar. Kanske borde vara hemma och kurera mej så att jag är frisk till nyår, annars går jag miste om en massa pengar.


Lovade ju att jag skulle lägga in bilder sen min och Andreas fest, men jag orkar inte sitta och sortera bilder ikväll. Får skylla på febern. Imorgon kanske dom kommer :)


Nu ska jag smöra för min sambo och fråga om han vill göra iordning nån kvällsmacka till sin lilla sjukling.
Hörs kanske imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0