Underbara väder

Vädret ute är helt underbart! 10 grader kallt, över en decimeter snö och solen skiner fårn en klarblå himmel :) Efter jag har skrivit det här inlägget ska jag gå ett varv runt sjön enbart för att njuta.


I helgen åkte jag och Andreas båt. Hade jätteroligt och trevligt :)  Vi åt ett helt otroligt gott julbord, jag verkligen älskar julmat! Båten var fullsatt, 2500 personer, men ändå var det inte trångt eftersom båten är så stor. I slutet på kvällen stog vi och dansade til ett coverband som spelade gamla godingar. Vid 4 tiden så strejkade mina fötter och jag och Andreas gick och la oss, nöjda med kvällen :)
Det blev tyvärr inte så många bilder knäppta under kvällen, men här är några som jagtänker dela med mej av.

     
  


Nu ska jag ta den där promenaden inna solen försvinner. Sen ska jag diska, vika in tvätt och dammsuga.
Ikväll blir det simning med Sofia.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja du de är undebart med lov. Snacka om att man är bortskämd....kommer bli jobbigt att börja jobba sen:)

Jag har nyss varit ute i de fina vädret...de var helt underbart kan jag säga!

Ha en bra dag!

2008-12-09 @ 14:42:31
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0