Uppdatering

Lovade ju en uppdatering igår så här kommer den :)
De senaste dagarna har jag haft fullt upp! I onsdags åkte jag, Andreas och svärmor till IKEA i Valbo och handlade julsaker. Tyvärr fanns inte allt som jag ville ha, men det blev rätt bra ändå. Sen åkte vi till sjukhuset och hälsade på Andreas mormor som var mycket piggare, kul att se :) Tror att hon får komma hem idag faktiskt. När besökstiden var slut så åkte vi till Sätra för att säga hej till syrran och hennes familj. I torsdag jobbade jag, efter det åkte jag runt i en massa affärer och handlade de sista sakerna så att jag kunde göra jul hemma. Sen höll jag på hela kvällen med att stryka och hänga upp gardiner och sätta ut ljusstakar. Brorsan kom även förbi för att få sitt hår snaggat. På fredan skjutsade jag honom till skolan starx före 9, sen åkte jag till Salong Donna för att klippa och färga håret hos Sussie. Blev jättenöjd! :) Efter det åkte jag hem och fixade matlåda och åkte till jobbet. Jobbade mellan 14.00-22.00. Men kvällen slutade inte på jobbet. Utan jag åkte direkt till Ren och hem till Sussie där vi hade vinkväll, åt frukt och choklad. När klockan började närma sej tidig morgon igen så åkte jag hem. Lördagen bestog bara av en lång sovmorgon och sen jobb hela kvällen. Igår jobbade jag också och sen grejade jag det sista med julpyntet i lägenheten, sen blev det en myskväll framflr tv:n med älsklingen.
Puh, hoppas ni orkade läsa allt :P

Bilder från i onsdags när vi var hos syrran...
  

Idag är jag ledig. Har inge speciellt inplannerat. När Andreas har kommit hem med bilen ska jag åka och sola. Och ikväll blir det Core på sporthallen. Äntligen ska jag ta mej i kragen och komma iväg och träna! Kommer säkert inte kunna gå imorgon på jobbet, haha :P


Återkommer senare idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0