Första doppet

Jag lovade enn uppdatering igårkväll, men så blev det inte. Tar det därför nu istället :)
Idag har solen skinit hela långa dan. Underbart! Fast inte fullt så underbart när man är på väg att bli förkyld.
Men jag trotsade sjukdomssyptomen och begav mej till stranden för att njuta av solen i alla fall. Lite dumt gjot kanske eftersom jag inte direkt blev bättre av det, känner mej frusen och har ont i hela kroppen nu. Jag och Andreas som har bjudit hit en massa människor på fest imorgon, hur ska det gå? Jag måste bli frisk helt enkelt!


Hur som helst... Idag tog jag mitt första dopp för i sommar, förmodligen det sista också :P Måste säga att det är ganska bra gjort av mej eftersom jag är en riktig badkruka. Vilmas kommentar var: "Det måste vara himla varmt i vattnet om du badar Noomi!" Nix, det var inte ett dugg varmt, men jag höll nämligen på att flyta bort på Orbadens heta strand.

Jag njuter av solen


Orbaden


Andreas


Andreas var bara tvungen att köpa cola och knäppa det här kortet :P



Som sagt så blir det fest hos mej och Andreas imorgon innan vi drar till Långnäs och lyssnar på Björn Rosenström som spelar där. Händer en massa annat skoj där också för den delen. Hoppas på en riktigt trevlig kväll/natt och att vädret inte sviker oss.

Kommentarer
Postat av: Vilma

haha synd bara att det fastnade vatten på burken xD haha

2008-07-24 @ 20:18:45
URL: http://made-in-sweden.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0