3 dagars ledigt

Då var det slut på ledigheten :( Usch, vad fort det går när man är ledig, men när man jobbar då kryper tiden fram... borde vara tvärtom.
Vädret har vart skapligt under helgen iaf. Åskvädret i fredags var ju onödigt tycker jag.
Men annars har jag njutit av solen så mycket som jag har kunnat.


Lillebror hade skolavslutning i Edsbyn i torsdags. Han slutade 9:an, fy vad stor han blir!! Men han kommer i alla fall alltid vara min lilla lillebror :P Efter avslutningen blev det smörgåstårta hos mamma och pappa i Roteberg. Storasyster och hennes två söner Alfred och Vidar var också med. Innan jag och Andreas åkte till jobbet så roade Alfred oss alla när han badade balja. Han är för söt det där lilla trollet :)


Igårkväll åkte vi med Andreas
släkt till Växbo Krog och åt för att fira Andreas morfar. Restaurangen var jättefin och maten var underbart god! En riktigt mysig och trevlig kväll. Tyvärr gjorde min magkatarr sig påmind under middagen, men som tur var så lugnade det ner sig efter ett tag.
Det har vart för mycket stress och för lite sömn under den senaste tiden vilket har resulterat i magkatarr. Jag måste bättra mig på det där.


Idag var jag, Andreas, Vilma och Carolina och badade i Galven. Solen sken, men det blåste riktigt mycket så efter typ två timmar gav vi upp och åkte till Carolina och Tomas. Där passade jag och Andreas på att tvätta bilen, så nu är den skinande ren igen. Efter det blev det grillning och sen hemfärd.


Jag har vart dålig på att uppdatera bloggen de senaste dagarna, sorry! Det beror mest på att jag inte vet riktigt vad jag ska skriva om. Men jag ska försöka bättra mig, jag lovar.
Nu blir det lite Oc-avsnitt med älsklingen. Sen sängen... Jobb 14.00 - 22.00 imorgon.


Alfred försöker
dyka?


Andreas & Jag


Kommentarer
Postat av: Malin

Jaa totalt! Han är dansk och helt underbar! =)

2008-06-08 @ 23:38:38
URL: http://suckanelf.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaa totalt! Han är dansk och helt underbar =)

2008-06-08 @ 23:39:27
URL: http://suckanelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0