Dålig uppdatering

Har vart lite dålig med uppdateringen de senaste dagarna, sorry! Men jag har helt enkelt inte haft nåt att skriva. Och en del saker som har hänt är för personliga för att jag ska dela med mej av dom här.
Kan säga att den här helgen blev inte riktigt som jag hade trott. Redan tidigt på lödagsmorgonen började dagen i ren katastrof. Stackas Sofia blev väckt av en gråtandes och förtvivlad Noomi halv 6 på morgonen.
Tack Sofia för att du har lyssnat och förstått!


I fredags var jag till mamma och pappa i Edsbyn och hälsade på. Rebecka och hennes barn var också där. Det bjöds på god middag som mamma hade gjort och sen lekte jag med mina syskonbarn. Eller, det är väl bara Alfred man kan leka med än så länge. Vidar går man bara runt och håller i och luktar på, av nån anledning så luktar bebisar alltid så himla gott :) 

Jag och Vidar



Alfred. Han blir så himla stor den lilla grabben!





Idag har jag bara vart hemma och tagit det lugnt. Hade bestämt med Sofia att umgås med henne när hon slutade kl 4. Så då åkte vi till Max och åt eftersom vi båda var hungriga. Jag kände att jag ville vara lite nyttig och åt en sallad :P Där satt vi i solen ett tag och pratade och irritarade oss på alla fåglar. Sen åkte vi hem till mej och fortsatte att prata tills hon skulle till Edsbyn och jag til Andreas mormor och morfar på middag.
Nu sitter jag i soffan med Andreas och kolla på Em-finalen. Än så länge står det 1-0 till Spanien. Eller... nu vann dom... Grattis till Spanien då!


             



Förresten, nu har jag har bivit mycket ljusare i håret. Blev rätt nöjd faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja jag ska försöka ta lite mer kort ;) Annars får ni ju hemskt gärna komma hit nån dag! Kram

2008-07-02 @ 09:42:01
Postat av: Frida (Forsblom)

Hej hopp!!

Kul att du har en blogg...kul när man kan se va alla gör nu för tiden:)

Du är skit snygg i håret, föresten!

Ha de bra....Frida

2008-07-02 @ 16:10:11
Postat av: vilma

hah, veturå, Alfred är ganska så väldigt lik Simon tycker jag :o :D

2008-07-02 @ 17:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0