Frågor och svar

1. VAD HETER DU?
Noomi Vera Waage.


2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Svart.


3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Ljudet från Tv:n.


4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Kollade på film med Andreas.


5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
En banan.


6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Molnigt och regningt.


7. DEN SENASTE PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Andreas.


8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Hmm... vet inte riktigt. Ansiktet kanske.


9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Fick det inte av någon, tog det från My Pedersens blogg :P Känner inte henne så väl, men hon verkar snäll.


10. HUR MÅR DU IDAG?
Bortsett från trötthet och tandvärk så mår jag bra.


11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Cola, vatten.


12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Cider och öl.


13. FAVORITSPORT?
Friidrott kan vara ganska roligt att titta på. Sen är det roligt att titta på hockey när Andreas spelar.


14. HÅRFÄRG?
Mörkbrun.


16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Båda. Soluppgången på Kenyas savann är underbart att se.


17. SYSKON OCH DERAS ÅLDER?
Rebecka 30 år, Sara 28 år och Simon 15 år. Har även en halvsyster (Mia) men jag vet inte hur gammal hon är.


18. FAVORITMÅNAD?
Nån sommarmånad tror jag. Juli kanske...


19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Arn.


21. FAVORIT DAG PÅ VECKAN?
Beror ju på hur man jobbar. Fredag eller lördag kanske om man är ledig.


22. FAVORITHOBBIES?
Vännerna, familjen, inredning.


23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Njae... beror på.


24. FAVORITLÅT(ar)?
Vet inte riktigt.


25. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar. Men ibland är vintern mysig ockås.


26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Ibland kyssar, ibland kramar.


28. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Vanilj.


29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA PÅ DETTA?
Ja :)


30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Malin kanske.


31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Rebecka eller Mia.


32. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Bor i hyresrätt med min sambo Andreas.


33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Ingen just nu. Läste mycket förut.


34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Det är en bild på Andreas när han var typ 2 år kanske.


35. FAVORITSPEL?
Oj, det finns många. "Med andra ord", "Finans", "Sant eller falsk" med mera. Älskar sällskapsspel!


36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Ja, det kan jag.


37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Japp.


38. ÄR DU ROMANTISK?
Vet inte. Inte speciellt tror jag, nån gång ibland. Fråga Andreas :P


39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
I det stora hela är jag lycklig.


40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
Ingen. Det här är väl inget mail?


41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Jobba mellan 07.00 - 14.00. Annars vet jag inte.


42. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?
12.04

Kommentarer
Postat av: Malin

Nope jag kommer hem 1a juli =) Jag ska ha grillfest då! JObbar du till 2 på dan eller på natten?

2008-06-13 @ 13:29:01
URL: http://suckanelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0