Gårdagens chock

Kvällen igår slutade med att jag åkte till Edsbyn och följde med tjejerna till Jössebo. Det var mycket roligare än jag trodde att det skulle vara. Alla var glada, skrattade och hade roligt :)
Det var styrdans som gällde där uppe och sånt är jag långt ifrån duktig på. Men 3 gånger blev jag uppbjuden och gjorde mitt bästa på dansgolvet. Men sen fick jag nog av alla jobbiga karlar/killar som ville dansa.

I alla fall så var det nog meningen att jag skulle ändra mej och åka till mina kompisar ändå. För när alla tjejer var samlade hos Mia innan vi drog till Jössebo så plingade det på dörren och jag och Mia ropade "KOM IN!" Vi brydde oss aldrig om att gå och möta människan som kom in genom dörren förrens vi hörde Jennie säga "Mäh, är du hemma!?"
I dörröppningen står Malin i egen hög preson!! (För er som inte vet så är Malin "en i gänget" som har vart borta i Italien ett år och skulle egentligen komma hem om drygt en vecka.) Först blev jag nästan rädd och trodde inte mina ögon, men sen slängde jag mej runt halsen på henne. Så himla roligt att se henne och vilken överraskning sen :)
Det var minst sagt gårdagens chock!


Idag ska jag bara ta det lugnt, är nämligen ganska trött sen igår. Andreas har nyss åkt till familjen i Runemo för att hjälpa dom att lasta in det första flyttlasset som ska till Arbrå. På vägen till Arbrå ska dom plocka upp mej så att jag får följa med och se hur lägenheten ser ut. Sen ikväll blir det tacos och mys med älsklingen framför tv:n. Men först har jag lite att pyssla med här hemma innan dom kommer och hämtar mej.
Borde därför röra på mej nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0