Garderobsrensning

Efter att jag hade ätit frukost imorse så slog det mej att jag skulle göra en rejäl rensning av min garderob. Två proppfulla kassar med kläder som ska slängas fick jag ihop. Vissa tycker att det är svårt att slänga saker, men till den kategorin tillhör inte jag. Det gäller bara att fråga sej själv "kommer jag verkligen att använda det här nå mer?" Man får inte tänka "hmm... kan kanske vara bra att ha."
I alla fall, nu finns det mer plats i min garderod för nya kläder som jag kommer att använda. Ska iväg på stan när Andreas kommer hem från jobbet och köpa lite nya strumpor eftersom många av mina strumpor fick hamna i "kasta högen". 

    
    



Idag mår jag mycket bättre än vad jag gjorde igår. Visst känns det fortfarande att allt inte är som det ska i munnen, men jag har inte alls lika ont som jag hade igår. Och ingen är gladare än jag för det :) Imorgon blir det jobb igen mellan 07.00-21.00.

Så här såg min kind ut när det var som
värst (syns inte så bra på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0