I väntan på samtal

Usch, vad tidigt jag är uppe! Egentligen skulle jag ha jobbat idag men jag sjukanmälde mej eftersom jag måste gå iväg till tandläkaren det första jag gör idag. Min tandvärk börjar bli fruktansvärd!! Kan knappt gapa eller äta nåt och hela min vänsterkind är uppsvälld. Jag har knaprat starka värktabletter hela helgen för att stå ut. Jag har tagit pappas citodon som han inte behövde och en gång som denna så passade dom väldigt bra. Sen skiter jag i att dom egentligen är receptbelagda.
Så nu sitter jag här och väntar på att dom ska ringa upp mej från Folktandvården. Jag ska begära att få första bästa akuttiden som finns idag.

Återkommer under dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0