Klump i magen

Jag har en stor klump i magen. Satt precis och läste lite i boken som jag sa att jag skulle börja med. Och en fråga ställer jag mej: Hur kan en pappa behandla sina egna döttrar på det vidriga sättet?! För mej är det helt obegripligt! Boken handlar om en flicka som bor på Island och växer upp tillsammans med en pappa som är pedofil. Han anväder sina döttrar för att tillfredställa sina sexuella behov och inte nog med det så lånar han ut dom till andra pedofiler i utbyte mot sprit och droger.
Jag mår illa när jag läser den, men samtidigt är den svår att lägga ifrån sej. Känslomänniska som jag är så blir jag alltid väldigt illa berörd när jag hör talas om sånt här eller andra otäcka saker och ibland är det svårt att hålla tårarna tillbaka.
Vart är världen på väg egentligen?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jga skulle inte klara mig igenom den boken! OM så skulle många tårar komma innan den var över i alla fall..

2008-06-26 @ 20:12:19
URL: http://annacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0