Midsommar

Konstigt nog så har jag ingen känsla alls av att det är midsommar den här helgen. Den känns som en helt vanlig helg. Hur som helst... Igårkväll kom Mats och Sofia till oss och vi grillade, åt god mat, drack och umgicks. Vid klockan 1 på natten så sa vi hejdå och dom gick hem och jag och Andreas gick och la oss. Jag tror att jag somnade innan ja la huvudet på kudden. Inte så konstigt att jag var trött med tanke på att jag hade vart uppe sen kl 6 på morgonen och jobbat. Kvällen var mycket trevligt i alla fall :) 


Imorse vakande jag halv 12!
Det är inte ofta jag sover så länge. Tyvärr så känns det som att man har sovit bort en lång del av dagen när man vaknar så sent.
Efter att ha legat och dragit oss ett tag så klev vi upp, åt frukost och började snygga till i lägenheten sen igår. Nu återstår det att fundera på en sak Vad ska man hitta på ikväll? Mina kompisar vill ha med mej till Jössebo, men jag känner mej tyvärr inte så lockad av det. Får se vad som blir, någonting ska jag väl hitta på.


Nu har jag nästan bestämt mej. Det blir nog färgning av mitt hår, jag är trött på det mörkbruna och det känns mer somrigt att vara lite ljusare.
Men som sagt, jag har bara nästan bestämt mej :P


Glad Midsommar Allihopa!

Kommentarer
Postat av: Vilma

Noomi, skrolla neråt och kolla på det förra inlägget om garderobrensning... var det inte du som sa nåt om att man ska inte tänka "kommer jag att använda detta" utan bara hiva iväg det? Samma sak är det med håret. kläder kan man inte ta tillbaka om man slängt det men håret växer fartiskt ut och man kan färga om. tänk inte så mycket, bara gör det :)

2008-06-21 @ 18:42:06
URL: http://made-in-sweden.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0