Tandvärk

Det är inte sant!!! Jag har tandvärk igen... suck!
Sist jag hade det var bara för en månad sen ungefär. Jag har en visdomstand som är halvt uppe och när den börjar växa så blir det inflammation och jag sväller i insidan av munnen. Nu har det onda börja gå ner i halsen och jag har huvudvärk i hela vänster sidan av huvudet. Kan knappt äta nåt eller öppna munnen riktigt :/
Vrång som jag är så vill jag inte gå till tandläkaren. Det är ju så himla dyrt!
Jag är glad att jag klarade av att jobba ikväll med denna bultande smärta... värre kommer det säkert vara imorgonbitti när jag ska till jobbet. Det är bara å ta 2 alvedon, bita ihop och se glad ut.

Aja, nu har jag gnällt färdigt för ikväll.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0