Mer frågor och svar

1. Var hittade du den här listan?
På Mias blogg.

2. Var är dina föräldrar födda?
Pappa är född någonstans i Norge och mamma vet jagfaktiskt inte.

3. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Jag installerar aldrig. Andreas sköter sånt.

4. Vilken är din favoritrestaurang?
Svår fråga. Det finns många.


5. När badade du i en pool senast?
 I Egypten i höstas.

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja. Vi spelade Barnen i Bullerbyn nån gång på mellanstadiet.

7. Hur många barn vill du ha?
2 eller 3.


8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Hmm... Opera är jag inte så värst förtjust i.

9. Vad har du för TV-kanaler?
Väldigt många.

10. Har du åkt moped någon gång?
Ja.


11. Har du busringt någon gång?

Jag och Mia busringde förr och frågade folk om dom ville köpa kattskit. Haha, hur dum får man vara!?

12. Har du fått felparkeringsböter?
Ja.


13. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Jag har inte hoppat. Kan kanske tänka mej att göra det.

14. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Kenya.

15. Har du en egen trädgård?
Nej.


16. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Kollar aldrig på tecknade serier.

17. Kan du alla orden i nationalsången?
Jag tror det.


18. Badkar eller duschkabin?
Helst båda.

19. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Vet inte riktigt. Arn kanske...

20. Favoritpizza?
Hawaii eller kebabpizza.

21. Chips eller popcorn?
Båda.

22. Vilken färg på läppstift använder du?
Röd och rosa.

23. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Va? Kan man göra det?

24. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Ja.

25. Apelsin- eller äppeljuice?
Färskpressad apelsinjuice.

26. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Var ute och åt med mina arbetskompisar. Dom flesta av oss åt kyckling.

27. Favoritchoklad?

Ljus choklad och vit choklad.

28. När röstade du senast?
I det senaste valet.

29. När åt du en hemodlad tomat sist?
Sommaren för två år sedan.

30. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Ja. I längdhopp på nån skoltävling.

31. Är du bra på matlagning?
Nej.

32. Klarar du att tanka själv?
Ja. Vem gör inte det?

33. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Ja.

34. Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola.

35. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Jag har det varje dag på mitt jobb. Fast man kanske inte kan kalla det uniform, men vi är lika klädd alihopa och vi är tvungen att använda kläderna.

36. Vad var det senaste du handlade?
En folköl i Jössebo.

37. Har du kräkts offentligt?
Ja, tyvärr.


38. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Jag har ju redan hittat den sanna kärleken så då säger jag väl mångmiljardär.


39. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Nja.

40. Har du ringt något betalnummer?
Vadå betalnummer?

41. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja.

42. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Min morfar.

43. Hade du mycket hår som liten bebis?
Jag tror det.

44. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Nåt meddelande som jag har pratat in för länge sen.

45. Vad har du i din väska?
Plånbok, servetter, våtservetter, 2 pkt tuggummi, handcreme, penna, almenacka, hårspray, skavsårsplåster, busskort, vanligt plåster, voltaren, ibumetin, 2 läppstift och 8 läppglans.

46. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Nej, inget speciellt. Jag smörjer alltid in händerna och läpparna.

47. Vad är du tacksam för idag?
Att jag har ett jobb, en underbar pojkvän, unerbara vänner, underbar familj, att jag har tak över huvudet och mat varje dag.


Kommentarer
Postat av: vilma

men hur stor väska har du egentligen :O



haha själv letar jag efter saker som jag kan lägga i väskan... x)

2008-06-23 @ 21:13:45
URL: http://made-in-sweden.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0