Godnatt

Så var denna dag till ända. Jag och Andreas var ner på stan tidigare idag och inhandlade lite smått och gott. Jag hittade  strumpor, trosor, hårskum, hårspray, hårvax, vax till benen, mascara, rouge och en plånbok.
Vi köpte även en skitsnygg duk till köksbordet på Dollar Store, såg ut som att den var gjort i typ bambu. Tog även vägen förbi systembolaget och inhandlade dricka till helgen.
På Rusta köpte vi en vaxduk till köksbordet som vi kan lägga på när vi ska vara barnvakt åt Alfred, jag är nämligen lite rädd om vårt ekbord :P Men när vaxduken ligger på så kan han banka och kladda hur mycket han vill på bordet.



Det blev riktigt snyggt med den
nya duken
    





När vi kom hem från stan så var jag hungrig som en varg, men Andreas stack ut på en joggingrunda med Mats så jag fick hålla mej innan det blev mat. Var tvungen att koka två ägg och äta så att jag inte skulle få blodsockerfall. Det är nämligen Andreas som är kocken i huset eftersom jag är totalt värdelös på att laga mat. Pannkaka hade vi bestämt som kvällsmat och det vågade jag mej inte på att göra.
Älsklingen kom hem senare både svettig och skitig och ställde sej och gräddade pannkakor. Till pannkakorna tycket vi att det passade bra med ett OC-avsnitt.  


Aptitretare                                                     Riktig mat                                                                                                                                                                                                

Min kock




Nu ska jag ta en dusch och sen krypa i säng. En lång dag väntar imorgon....
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0