Utlandet lockar

Det är så himla skönt att ha sovmorgon! Kl 10 vaknade jag idag av att Andreas ringde, hade beställt väckning av honom. Låg och drog mej ett tag efter att jag hade pratat med honom, sen masade jag mej upp och satte mej framför datorn.
Idag är jag ledig... Har inte tänkt att göra några större utsvävningar under dagen. Efter frukost ska jag cykla ner till solariet och bättra på hudfärgen lite. Har även lovat Andreas att följa med på gymet när han kommer hem från jobbet.


Igår när jag kom hem från jobbet hade jag och Sofia plannerat att ta en promenad. Men det sket vi i eftersom vädret var emot oss. Gråmulet, 7 grader varmt ovh regnet hängde i luften, inge vidare promenadväder.
Istället hoppade hon upp på cykeln och kom hem till mej. Vi satt i soffan och pratade framför tv:n. Vi kom fram till en sak, att vi vill utomlands! Vi satt och kollade på När&Fjärran när dom var i Vanezuela (satvas det så?) och det såg helt underbart ut! Kritvita stränder, klarblå himmel och kristallklart vatten. Men vill man till Venezuela så får man nog tyvärr punga ut många tusen kronor :/ Hoppas på en utlandsresa inom kort!

Bild från Egypten September -07




Färga eller inte färga? Det är frågan...
Just nu är jag mörkbrun, min riktiga färg är blond. Jag funderar på att kanske färga håret ljusare brun med blonda slingor. Men jag lider ju av beslutsångest. En sak har jag bestämt mej för och det är att jag ska klippa mej. Luggen börjar bli alldeles för lång och så vill jag klippa upp mer i nacken.
Men det där med färgningen tål att tänkas på...


Kommentarer
Postat av: Malin

Klart jag inte har, han är ju finast på jorden! Är du ledig den 5e juli? =)

2008-06-12 @ 21:50:54
URL: http://suckanelf.blogg.se/
Postat av: Pedersen

Ja visst var det? :) Jag tycker inte du ska färga håret, du passar kanon bra i mörkt! :)

2008-06-26 @ 17:05:14
URL: http://mypedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0