Inga jordgubbar, men pannkaka

Jaha, då har man blivit en av alla bloggare. Jag har länge läst andra bloggar och tänkt "kanske skulle skaffa en  jag med..." Sagt och gjort!
Vad ska jag skriva om då? Mitt liv i det stora hela och allt jag vill dela med mig av mina känslor och tankar. Lite av varje med andra ord.
Men först och främst så måste jag fixa till min blogg så att den blir som jag vill ha! Det är verkligen inte lätt, speciellt när jag fattar nada när det gäller data och en massa koder hit och dit. Tur att jag har en pojkvän som kan!

Från det ena till det andra...
Andreas och jag kom precis hem från ICA. Jag var riktigt sugen på jordgubbar, men till min stora besvikelse så var dom slut. Men Andreas nygräddade pannkakor får duga dom med :)
Nu är det strax mat och sen blir det en lugn kväll framför tv:n, känner mig ganska slut efter elitloppshelgen i Stockholm!
Ikväll blir det en tidig läggning så att jag orkar upp och jobba imorgon, från 07.00-15.45.


Kommentarer
Postat av: Suck An Elf

Det är bra Noomi att du är med i bloggträsket ;)

2008-05-27 @ 21:33:42
URL: http://suckanelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0