Ljusparty

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men den blev bra ändå. Jag bröt mitt löfte till Andreas och åkte på ljusparty med mamma istället för att gymma med honom :P
Ljuspartyt var trevligt, det var en av mammas jobbarkompisar som höll i det. Gud, vad mycket fina saker det fanns att köpa! Jag hade kunnat beställa nästan allt som fanns i katalogen, synd bara att det var lite dyrt.
Men jag köpte två st klotljus i alla fall som jag ska ha i ljuslyktorna i hallen. Sen bjöds det på väldigt god smörgåstårta, jag som egentligen inte gillar smörgåstårta..? Såg också kattungar som var enormt söta! Ville ta med mig allihopa hem.
Andreas, imorgon följer jag med dig till gymet, jag lovar :P


Jag känner nu att det hettar i mitt ansikte och på bröstet efter solningen idag. Det kanske var lite väl mycket att sola i 20 minuter med tanke på att det var ett bra tag sen jag solade.
Som vanligt så somnade jag med ansiktskanonen på. Bra gjort Noomi!


Nu ska jag ta nåt att äta och krypa upp i soffan med älsklingen och kolla på ett OC avsnitt. Sen är det sängen som gäller. Jobb imorgon 07.00-15.30.


Andreas Älsklingen Rindeborn
image4

Kommentarer
Postat av: Bror Simon

Får jag bara fråga OC går? eller kollade ni på dvd?

2008-05-30 @ 12:32:26
Postat av: My

Hej! Ja det är jobbigt, men som sagt hon har det bättre nu och vi fick ju trots allt ha henne i 15 år, mycket det! Tack, kul att du tycker det :) Kul att även du skaffat dig en blogg-site :) Borde ses någon dag, nu när vi är grannar igen! Eller har ni flyttat? Kram

2008-06-02 @ 18:20:38
URL: http://mypedersen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0