Sköna sovmorgon

Godmorgon! Eller ja, det är ju inte morgon längre. Jag sov ända tills jag vaknade helt av mig själv. Gud, vad skönt det är att känna sig riktigt utvilad när man vaknar! Har nyss ätit brunch och läst lite skvallertidningar.


Jag har en känsla av att det här kommer blir en bra dag. Har lovat Andreas att följa med honom på gymet när han kommer hem från jobbet. Mitt första gympass på jättelänge! Vi får se hur det går... Men som lön för mödan så lovade han att vi ska åka ner på stan och äta glass efteråt :)


Innan det blir nåt gym så har jag en del annat att göra. Bland annat diska, bädda sängen och vika in tvätt, efter det ska jag cykla ner till solariet och lägga mig där ett tag. Finns det något skönare än att ligga i solariet och bara koppla av? Oftast så hinner jag somna så att jag vaknar med ett ryck när det stängs av.


Nu ska jag klä på mig, borsta tänderna och sätta igång med dagens sysslor.
Återkommer kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0