Sommarkänsla

Kom hem från jobbet för ett tag sen. Av ren trötthet så deckade jag på soffan och sov i 20 minuter. Så nu känner jag mig lite piggare :)
Imorgon är jag ledig och då ska jag verkligen sova ut annars kommer jag inte orka 7 dagars passet som ligger fraför mig.


Vädret har vart kanon idag! 22 gader i skuggan och strålande sol :)
Nu känner jag hur jag verkligen längtar efter sommaren. En massa värme och en massa sol. Åka på semester och ha grillkvällar med vänner och familj.  Äta jordgubbar och grädde och en massa glass. Sitta på uteserveringar och äta god mat och kolla på folk. Ligga på stranden och sola samtidigt som man läser en bra bok eller tidning. Det är sommar för mig!


Jag är lika sugen på jordgubbar idag som jag var igår. Undra om dom har fått hem mer på ICA? Annars kan jag även tänka mig att äta vatten eller honungsmelon. Om det är någonting jag tycker riktigt mycket om så är det frukt!


Nu måste jag ta tag i disken som har stått sen igårkväll innan Andreas kommer hem från träningen. Jag borde också vika in all tvätt och sätta igång en ny tvättmaskin, men det känns som att jag gör det imorgon istället.


Jag, i egen hög person!
Foto: Simon Waage (lillebror)
image7

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej syrran!

Fin blogg du skapat, kul! Måste gå in och kolla vad du skriver lite då och då.
Snygg bild Simon tagit, det är kanske han man ska anlita som blogg fotograf!

Kram Rebecka

2008-05-28 @ 19:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0