Bilder från Golden Hits

Jag lovade ju för ett tag sen att ni skulle få se bilderna från Golden Hits när jag var där med jobbet. Inte förrens nu har jag fått dom av Emma. Men bättre sent än aldrig, eller hur? :P
Ni får ursäkta om det är lite dålig kvalité för dom är knäppta med mobilkamera.

Jag i bussen på väg till Golden Hits


Uppträdande


En midsommarstång


Ingrid, Jag och Pecka


Emma och Jag dagen efter. På väg ut för lite shopping.



Idag ska jag jobba.. eller rättare sagt ikväll, 14.00-21.00. Innan jag åker så måste jag vika in en massa tvätt. Usch, inge roligt alls!
Om jag är ledig imorgon så ska jag och Andreas åka till Gävle och gå på trav, bio och en sväng på stan. Vi hinner kanske också med att hälsa på syster och hennes familj.
Nej, nu måste jag återgå till lite hushållssysslor.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja man skulle kunna tro det, eftersom jag hållt på med körkortet sen 2005 ;P Har liksom kommit saker imellan hela tiden, men nu så tog jag äntligen mig i kragen, haha!

Kraaam

2008-11-07 @ 13:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0