Biltvätt

Så var ännu en helg över. Den har vart perfekt :) I lördagskväll så myste jag och Andreas tillsammans hela kvällen. Igår åkte vi till Andreas morfar där hans kusiner från Uddevalla var, har inte träffat dom sen i somras. Efter dom hade åkt hem så åkte vi till Arbrå för att tvätta våran väldigt skitiga bil i Nytorps tvätthall. Under tiden bilen torkade så åt vi middag hos mina svärföräldrar. Det blev en väldigt god tortelinisoppa :) Sen åkte jag och Andreas hem så att jag fick se sista avsnittet av Ensam mamma söker. Visst valde dom rätt karlar? Sist men inte minst så avslutade vi kvällen med att kolla på Nyckeln till frihet, en superbra film!


   
Som ny :)



Nu ska jag ha en ta-hand-om-mej-själv-stund :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh..vi skulle oxå behöva tvätta våran bil. Verkligen JÄTTE mycket:)Ser snart inte ut!

Ha de bra...

2008-11-24 @ 21:14:18
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0