Brrr!

Fy, vad jag fryyyser!! Mina fötter är iskalla, näsan är iskall, likaså mina händer. Och inte finns det nån karl hemma som kan värma mej. Det märks att det är kyligare ute idag än vad det har vart tidigare. Och då kryper kylan sej in i våran lägenhet direkt. Nu skulle det inte sitta helt fel med golovvärme. Tror att jag måste tända lite värmeljus... Dels är det mysigt och så blir det varm och skönt av dom.



Idag har jag jobbat mellan 07.00-14.00 och imorgon är jag ledig. Nästan en ledig helg känns det som :) Inte ofta som det händer. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kanske kolla på nån film, gotta mej med tacos och lite andra onyttigheter. Andreas är med lite kompisar från hockeylaget i grannhuset och kollar på forboll. Får se när han kommer hem, tror att jag börjar med maten innan för nu suger det bra nog i min mage.

Just ja, värmeljus va de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0