En lååång natt

Sorry för dålig uppdatering :/ Finns inga ursäkter till varför jag inte skrivit nåt heller. Brist på nåt att skriva om kanske... Vaknade för 2 och en halv timme sen så min dag känns ganska upp och nervänd. Jobbade nämligen både kväll och natt igår/idag. Det var egentligen meningen att jag bara skulle jobba mellan 16 och 22, men när jag var på väg till jobbet igår så ringde dom om frågade om jag kunde stanna kvar och jobba natt också. Kom dit kl 16 igåreftermiddag och gick hem stax efter 7 imorse. 15 timmar, wihoo! Hade jag vetat innan jag att jag skulle vara där på natten också så hade man ju inte ställt klockan på halv 9 igårmorse utan försökt sova så länge som möjligt, innan jag hade kommit i säng imorse så hade jag vart uppe i ett dygn. Men jag får glädjas åt att det klirrar fint i kassan :)


Nej... nu kan jag inte
agera soffpotatis längre utan göra nåt vettigt av det som är kvar av den här dagen.
Hörs kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0