En lila jul

Den här julen så känner jag inte för att bara ha rött överallt i lägenheten. Jag skulle vilja ha lila/cerise i vardagsrummet. Byta ut kuddfodralen, pläden, dukarna, gardinerna och i julgranen skulle jag vilja ha lila och vitt. Tror nog att det kan bli rätt snyggt :) Men i köket håller jag mej nog till det röda. Vardagsrummet och köket är de enda rummen jag kommer att pynta lite i, i dom andra blir det bara advensstakar.
Här är några av de saker jag kanske tänker inhandla: (Gardinerna vet jag inte riktigt om dom passar ihop med de andra sakerna i färgen...) Om någon vet vart man ka få tag på lila julgranspynt så säg gärna till :)

           
       


Förövrigt så känner jag mej lite stressad inför julen. Finns så mycket jag skulle vilja göra och hitta på med folk. Men för att hinna med allt så skulle jag behöva vara ledig nästan hela december och det går ju inte. Skulle vilja bjuda hit folk på glöggkväll, men när?! Skulle vilja hinna med ett julbord, men när?! Skulle vilja hinna med att träffa både gamla och nya vänner, men när?! Mm, mm. Tiden räcker helt enkelt inte till... Jag jobbar precis på dom dagarna jag skulle vilja vara ledig. Men på nåt vis så ska jag försöka hinna med det mesta :)

Kommentarer
Postat av: Vilma

jag tror det blir skit snyggt att blanda vitt svart lila och silver ja :D:D:D

2008-11-23 @ 17:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0