En slags stress

Igår kände jag mej stressad efter jobbet och idag känner jag även samma stress. Kommer förmodligen göra det imorgon också. Igår kunde dom nämligen ringa när som helst från mitt jobb och vilja att jag skulle komma och jobba natt också eftersom dom kunde behöva extrahjälp. Idag är jag ledig, men dom kan lika gärna ringa när som helst och fråga om jag kan jobba. Och då måste jag nästan säga ja eftersom jag har ganska lite tid i november.
Kommer dom att ringa eller inte? Kan jag åka iväg och göra nåt eller ska jag stanna hemma utifall dom ringer? Kommer jag att vara ledig hela dagen idag eller kommer jag måsta åka till jobbet? Det blir som en slags stress...
Jag kan aldrig plannera min dag innan och bestämma saker att göra med folk. Det blir alltid samma svar "Ja, kanske... om jag inte måste jobba." "Jag ska göra det imorgon, om jag inte måsta åka till jobbet."
Jag trivs på mitt jobb och jag vill jobba. Men det vore skönt att veta vilka dagar man SKA jobba och vilka dagar man ÄR ledig.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja men visst är de. Även om jag verkligen älskar att gå ut å gå, så får jag nästan tvinga mej själv vissa dagar. Sjukt när man vet hur underbart d är!

De är ju så härligt nu oxå när de är snö och solen skiner...jag älskar de!

Ha de bra...kraaam

2008-11-05 @ 14:46:32
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0