En tandborste kanske skulle räcka?

Jag och Andreas har en tendens att inte kolla så noga vad vi tar för tandborste när vi ska borsta tänderna. Jag kan lika gärna använda hans och han kan lika gärna använda min. Häromkvällen så märkte jag att min tandborste redan var blöt när jag skulleanvända den, då frågade jag Andreas om han också hade använt den och till svar fick jag: "Ja, det kansnske jag gjorde. Jag trodde att det var min." Så egentligen skulle det kanske räcka med en gemensam tandborste till oss...? Nja, lite snuskigt kanske och så blir det komplicerat när en av oss ska åka bort och tar med sej tandborsten :P Jag tror att jag håller mej till min egen, men sen gör det inget att vi blandar ihop dom ibland :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, jag vet...då skulle jag inte ha nåt att skylla på längre...då måste jag ta mej ut på promenad:)

Jag tror de är en gråhund/finnspets(stavning?)

Inte en sån hund jag vill ha men men vad gör man:)

Kraaam

2008-11-11 @ 15:29:25
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0