Förförligt trött

Jag är alldeles förfärligt trött! Klev upp kl 5 imorse för att åka till jobbet och jag har inte sovit igen fredagnatten än. Som ni säkert läst tidigare så la jag ju mej inte förrän vi 6 tiden på morgonen då.
Jag som hade tänkt mej att rensa i min garderob när jag kom hem idag, men jag har absolut ingen energi till det just nu. Det enda jag har gjort som har varit till nån nytta sen jag kom hem är att jag har diskat och tagis reda på lite tvätt. Om ett tag ska jag laga mat så att den är klar tills Andreas kommer hem från tränigen, stekt potatis och fläskkotletter. Garderoben får jag ta imorgon, ska även försöka städa lite här hemma. På eftermiddagen kommer pappa förbi och fördriver lite tid och fikar innan han åker vidare till Hudik. Sen på kvällen ska jag på hockey i Alfta :)


Nu ska jag lägga mej
och slöa i soffan. Ikväll blir det defenitivit tidigt i säng! Och jag ska sova ända tills jag vaknar av mej själv imorgonbitti, kanske också stoppar i öronpropparna inatt så att jag slipper höra Andreas snarkningar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0