Helgen som vart

Det finns så mycket jag vill skriva nu, men om jag ska skriva allt så tråkar jag nog ut er :P Tänkte tala om lite vad som hände i helgen...
I lördags blev det som sagt halloweenfest i Viksjöfors med brudarna. Festen var lite slö till en början men när vi började leka "jag har aldrig" så kom den igång :)
Vi stack ner till Tranan vid 10 tiden. Innan vi gick in på Tranan så var jag och Johanna med om en mindre rolig händelse, haha! Tur att det inte var nån man kände, eller hur Johanna?
Väl inne på Tranan så dansade vi i nästan 4 timmat i streck, satt nog bara ner en gång. Nästan allt folk på Tranan föreställde något annat än sej själv. Kvällen var i alla fall jätterolig! :)


Jag och Andreas började kvällen med att åka till hans pappas grav och tände ljus och la dit blommor.


Födelsedagsbarnen fick presenter


Sofia föreställer Vita Häxan i Narnia


Det är ju inte så svårt att se vad Johanna är


Jag försöker se lite häxlik ut


Jennie och Kattis


Mia


Malin och Jag


Lina


Sara



Nu har jag absolut inte tid att sitta här längrre eftersom jag får främmande om drygt en timme.
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Läckra bilder! ;)

2008-11-03 @ 14:01:17
URL: http://svedberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha jaa tur var väl de! hahaha..

2008-11-03 @ 14:02:09
URL: http://svedberg.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja men visst...jag älskar det:)

Kraaam

2008-11-03 @ 17:20:00
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0