Lite förändring

Igår gjorde vi lite förändringar i vårat vardagsrum. Bytte ut våran gamla matta mot en mysig ryamatta, hängde upp ljuslyktor på väggen ovanför soffan och skaffade nya svarta stora kuddar till soffan. Så här blev det :)

       


Igår var jag hemma från jobbet. När klockan ringde så mådde jag så illa att jag inte kunde rör mej i sängen. Tillslut fick Andreas hjälpa mej upp till toaletten samtidigt som jag höll en hink framför mej. Satt på toan i 40 minutern och funderade om jag verkligen skulle orka att åka och jobba. Men illamåendet tog ut sin rätt och jag ringde och sjukanmälde mej. Gick och la mej igen och sov ända till halv 12! Sen mådde jag lite bättre, men jag kände mej inte helt 100 under dagen. Idag mår jag bra, känner mej lite trött bara. Så imorgon blir det nya tag på jobbet!

För tillfället så har jag inte så mycket mer att skriva, får se om det blir nåt mer inlägg under kvällen.


Kommentarer
Postat av: Frida

Gud va fin de blev i vardagsrummet:)

Kraaam

2008-11-20 @ 22:46:58
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0