Ordning och reda

Idag fick jag sova ut, så himla skönt! Vaknade halv 11 och låg kvar och drog mej till 11. Klev upp, åt frukost och slöade framför tv:n. Sussi skickade sms och frågade om jag ville fika med henne vid 2 tiden och självklart ville jag de :) Så jag gjorde mej iordning och åkte ner till Salong Donna och mötte upp henne. Vi tog en varsin kaffe på Normans, första gången jag var där faktiskt, men inte sista. Ett mysigt ställe med god latte :) Kl 3 skulle Sussi tillbaka till jobbet så jag åkte hem.
Väl hemma satte jag igång med att rensa i min garderob, så nu är det ordning och reda där igen. Det blev en liten hög på golvet med saker som ska kastas eller ges bort. Vilma, det är bara att komma och prova och ta det du vill ha :P



Ikväll ska jag på hockey och se när Alfta krossar Hofors. HEJA  ALFTA!

Kommentarer
Postat av: Vilma

Jag kommer :D

2008-11-12 @ 20:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0