Söndag

Idah har jag och Andreas vart i Gävle en snabbis. Kom dit halv 12 och insåg att affärerna inte öppnade förrens kl 12 så då fikade vi på Coffehouse under tiden vi väntade, en latte och morotskaka :) Vi kilade runt i lite affärer och åkte hem igen vid 2. Tyvärr hittade jag inga skor som jag ville ha, men jag hittade lite annat fint.

     
  



När vi kom hem så hann jag bara byta kläder innan vi åkte vidare till Andreas mormor och morfar på farsdagsmiddag. Det bjöds på pressad potatis och nån laxgratäng som var jättegod. Till efterrätt fick vi prinsesstårta som Andreas mamma hade gjort, mumsigt :) Och eftersom det är farsdag så åkte jag, Andreas och hans systrar Carolina och Vilma till Mats grav (Andreas och Carolinas pappa). Vi tände ljus och la dit blommor :)


Nu blir det ryggläge i soffan
samtidigt som jag ska kolla på Ensam mamma söker och sen Sanningens ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0