Spelkväll

Nåt som jag saknar är att spela sällskapsspel.  Jag är uppväxt i en familj där vi har spelat mycket spel, allt ifrån Monnopol till Fia med knuff. Ett jätteroligt sätt att umgås om ni frågar mej :) Ett spel som jag tycker är roligt är Med andra ord. Man är olika lag med 2 personer i och man ska förklara ord för varandra på tid. Det leder till mycket skratt och många roliga och konstiga förklaringar. Tyvärr har jag inte det spelet, men man kan ju alltid önska sej det julklapp :)


Nu är jag sugen på att samlas några stycken och köra en rolig spelkväll och dricka och äta gott :)


Kommentarer
Postat av: Vilma

sån kväll tkr jag att vi ska ha i jul :D



du jag ante carro (tomas också) jonatan och tedde :D värsta kul det skulle bli :D:D

2008-11-20 @ 18:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0