Synd om mej

Varning för en "tycka synd om mej själv stund"!
Det här har nog vart världshistoriens tråkigaste fredag. Det känns inte så roligt att vakna kl 1 på dagen och ändå inte vara utvilad eftersom man bara har sovit drygt 4 timmar. Imorgon blir det minsan ingen sovmogron heller, klockan ringer 04.40. Och morgonen efter de, och morgonen efter de... Gah! Inte gör det saker bättre att Andreas är borta och kommer hem inatt. Har inte träffat honom riktigt sen förra helgen, vi går hela tiden om varandra. Bara för att man bor på samma ställe så betyder det inte att man ses. 
Usch, vilket lessamt humör jag är på! Och jag vet vart det kommer ifrån, min sömnbrist, det här trista vädret och så tykcer jag inte om att vara utan nån form av sällskap. Sånna här gånger saknar jag våran katt Oskar, han var alltid så gosig och sällskaplig av sej. Ska nog sluta skriva nu så att jag inte smittar av mej på er :P


Ungefär så här känner jag mej just nu
 

Återkommer imorgon gott folk. Förhoppningsvis är humöret bättre då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0